2. apr. 2011

Let us present:

Ingrid!! <3 <3

 

Vår kjære kakespisende, gledesspredende, praktfulle Ingrid skal være vår korrespondent på Bømlo når vi er ute på reis. Internett og datamaskiner er det lite av langs veiene og Ingrid sitter derfor parat med mobilen og venter på våre inntikkende sms-er som hun så skal legge ut på denne blogg. 

Vi gir ordet over til Ingrid: 
Jeg takker for denne flotte innledningen, takk Birgit. Ja, nå skal jeg for første gang i livet blogge, og det blir en pen start hvor jeg bare skal skrive av det noen skriver til meg, puh. Ja, som Birgit nevnte i innledningen så er jeg glad i mat. Kommer fra en liten plass i Hedmark som heter Tylldalen. For deg som ikke har vært der anbefaler jeg deg absolutt å ta en tur, bare ta kontakt kan jeg fortelle deg alt om det flotte kollektivtilbudet vi har, (det er helt fantastisk!) og hvordan du skal komme deg rundt. Da har jeg egentlig nevnt det som er verdt å nevne om meg. 

God tur Birgit og Vilde, jeg skal ta godt vare på bloggen deres. Take care - cause I care.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar